Tjena

Hej!
nu har jag kommit hem från lägret i Tignes. haft 6 bra skid dagar där det vart strålande sol, puder och lite flat ljus. men tycker det varit ett lyckat läger.
kört mkt teknik på platten och i puckeln mkt träning med stavarna och position. Tycker det har gått bra trots att jag inte kunnat hoppa så mkt som jag velat på grund av knät. ska få ett nytt knäskydd till nästa vecka som kommer att hjälpa att stabilisera mitt knä.
Det som kommer upp på schemat är att åka till Vemdalen på tisdag och köra lite, ska bli kul. Har alltid gillat Vemdalen så det ser jag fram emot.

Vill tacka min faster Camilla som gjort om min header på bloggen! hon är så duktig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0