Vemdalsläger

Hej!
har precis varit på läger i Vemdalen, som också är ett av mina favorit ställen att ha läger på. Vemdalen var riktigt bra i år det var mkt snö, bra väder och mkt puckelåkare. Alla samlas i Vemdalen för att åka, lära sig och utvecklas. Vi tränade i puckeln, hoppen, terräng vågor och på platten positions åkning. Nått som var extra kul i år var att det var så många unga åkare som var så himla bra, det är så kul att se. För min egen del gick åkningen bra, hoppen gick bra, körde på med bakåt volterna som gick väldigt bra, känndes som jag utvecklats efter det här lägret, så det känns kul!
Till den kommande veckan ska vi ha hopp läger i Duved med vår hopptränare Lasse, känns kul att köra på hoppen nu!
( har precis fått våra nya kläder inför vintern från SOS, väldigt retro!


                            jag i en "bananig" bakåt volt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0