Ursäkta

Ursäkta för en dålig bloggning ska bli bättre! har haft en bra sommar med mkt träning på vatten hoppet, trampolinen och fysen, känns rätt bra! har precis varit nere i Zermatt på det första snölägret! var jättekul att vara på skidor igen, det var mkt snö, bra puckel och lite folk så det var fett. kännde ändå att jag har utvecklas i puckeln bara på att jag tränat mer i sommar så det känns skönt att det ger resultat. är just nu hemma och tränar förfullt och nästa vecka är det dags för tester. brukar ofta inte gilla tester men det ska faktiskt bli spännande att se hur mkt jag har höjt mig för det känns som att jag kommer att höja mig i visa saker! men vi hörs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0